LEZING RED DE SALESTIJGER

Zoals een voetbalcoach niet als taak heeft om doelpunten te scoren, zo kan een salesmanager niet als taak hebben om omzet te scoren. Wat hij wél doet is het laten groeien van de kwaliteit en kwantiteit van zelfverzekerde Salestijgers. Een goeie Salestijger manager begeleidt zijn Salestijgers langs het proces van ontwikkeling en verbetering van activiteit voor omzet, marge en inkomen in het belang van alle betrokkenen. 

En toch zijn salesmanagers vaker bezig met omzet scoren, dan met Salestijgers ontwikkelen. Waarom is dit zo ontzettend onhandig?

Antwoord op deze vraag, en de methodiek van Salestijger management (vermenigvuldigen van verkooptalent) is de rode draad van mijn lezingen en mijn gelijknamige boek; Red de Salestijger. 

Laat Marc Dijk je publiek inspireren en activeren tijdens je volgende evenement!

Met ruime ervaring in het spreken op scholen, business academies, conferenties, zakelijke retraites en meer, richt Marc zijn keynotes op het publiek, de branche en het bedrijfsniveau.

De pakkende sales management coach en trainer is voormalig Head of Sales en heeft het zijn missie gemaakt om zijn inzichten en kennis over het laten groeien van salestijgers te delen tijdens lezingen, TV optredens en heel af en toe een masterclasses. Met zijn focus op het ontwikkelen van intelligent zelfvertrouwen bij verkopers  en doelgerichte commercie maakt hem tot een favoriet van verkoop professionals.

Iedereen moet voorbereid zijn om te kunnen krijgen wat ze wensen. Salestijgers moeten aanvallen. Verkoop gaat over snel kunnen beslissen welke tactiek je met een klant gebruikt. Als een verkoopkans zich voordoet moet je toe durven slaan. Sales managers moeten focus hebben. Sales management gaat over leren van fouten in het team en focus houden op de klant en de aanval.

Tarief – vanaf €1200 per lezing van 60 tot 120 minuten

Marc“Ik wil graag één van de gekken in je leven zijn, die je hebben geactiveerd om je zelfvertrouwen te vergroten en te ontdekken hoe je een verbinding maakt met kijkers en kopers. Doel: omzet en marge vergroten.” 

Marc_presentation

Naam

E-mailadres

Telefoonnummer

Bedrijf

Bericht/vraag